Пошук по сайту

Геометрія  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Уроку : урок узагальнення І систематизації знань

Уроку : урок узагальнення І систематизації знань





Урок-подорож «Вулицями рідного міста»
Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.

Мета: узагальнити фактичні знання учнів з теми «Об’єми», розвивати вміння творчо мислити, зацікавленість геометрією, спонукати до пізнавальної діяльності, виховувати самостійність, як засіб інтелектуального розвитку, працьовитість, кмітливість, інтерес до нових знань і прагнення їх набути, вміння оцінювати свої знання, дисциплінованість.

Обладнання: проектор, екран, ноутбук, картки самооцінювання.

Епіграф

Людина освічена - та ,

яка знає , де знайти те,

чого вона не знає”

(Георг Зіммель,

німецький соціолог, 1858-1819)

  1. Взаємоперевірка д/з (сусіди по парті обмінюються зошитами, розв'язання на екрані, максимальний бал - 6б).

№ 21(домашнє завдання)

Дано: куля з центром

в точці О

m = 10кг,

=7,2.

Знайти: d.

Розв’язання.

V= ; m=10кг = 10000г;



V= ;
V= ; r3 =; r3; 1б
r =  d = 2R; d = 2 7 = 14 (см). 1б
Відповідь:14 см.
№22 (домашнє завдання)

Дано: куля з радіусом d1,

куля з радіусом d2,

d1=25 см,

d2=35 см.

Знайти: d3.


Розв’язання.

r1= ;r1=  = 12,5(см);
r2= ;r2=  = 17, 5(см);



V1= ; V1 =  (см3);
V2= ; V2 =  22437 (см3);
V3 = V1+ V2;V3 = 8177 + 22437 = 30614 (см3);



V3 = ; =; = 7065;
r3 =  19,5(см); d3= 2r3;d3= 2 = 39(см). 1б
Відповідь: 39 см.
2) Математичний диктант (максимальний бал – 6 б.).

1.Об'єм циліндра.

2.Об'єм конуса. 3.Об'єм піраміди.

4.Об'єм призми.

5. Об'єм куба. 6.Об'єм кулі.

Взаємоперевірка ( відповіді до математичного диктанту проектуються на екран):













Геометрія є однією з найстародавніших наук. Вона завжди мала численні практичні застосування.

3) Розв’язування задач.

Задача №1

У 447-438р. до н. е. на Акрополі в Афінах було збудовано Парфенон - храм богині Афіни, найбільший пам'ятник давньогрецького мистецтва. З чотирьох сторін Парфенон оточують стрункі колони з білого мармуру. Розмір його основи 30,48м 69,54м , а висота колон - 10,43м. Який об'єм мала б ця споруда, якби її стіни були суцільними...

[V=31∙70∙10= 31∙700=21700(см³)]

В І семестрі на уроках алгебри і початків аналізу ми знаходили первісну та площі криволінійних трапецій. Для цього ми використовували формулу Ньютона – Лейбніца.

Але за допомогою інтеграла можна також знаходити і об'єм геометричних тіл для цього використовуємо формулу


Її ви будете вивчати під час навчання в вузах. Це формула Гаусса- Остроградського.

Ім'я М.В. Остроградського - математика, механіка , педагога - займає одне з найпочесніших місць у плеяді вітчизняних науковців.

Презентація про Остроградського (див. додаток №1)

Вірш

Талантами багата Україна!

Хай навіть-відбиваючись від ярд,

Долаючи неволю і руїни,

Все ж геніїв народжує народ.

Один із них — Михайло Остроградський,

Великий тілом, духом і умом,

Найперший вчений у краю Козацькім,

Властитель теорем і аксіом.

Задача №2

Із трьох свинцевих кубів з ребрами 3см, 4см, 5см в результаті переплавки отримали куб. Яку довжину має ребро цього куба?

(V₁=3³=27; V₂=4=64; V₃=5³=125; V=V+V=V=27+64+125=216( см³ ) V=а³; а=√216=6см).
Щедра талантами полтавська земля. Це: Г.С. Сковорода,

І.П. Котляревський, Є.П. Гребінка, Л.І. Глібов, М.В. Лисенко, М.В. Гоголь та інші.






Не забуває Полтавщина своїх відомих земляків.

Так 1 квітня 2006 році в історичній частині Полтави на Івановій горі відкрито пам´ятник, присвячений одному із символів міста - полтавській галушці. Цей витвір, що уособлює достаток і добробут родини, присвячувався дню народження М.В. Гоголя, який прославив галушки на весь світ.


Задача №3

Пам´ятник являє собою величезну миску із 12 галушками діаметром 0,3 м, довжиною 0,6 м, та глибокою як черпак ложкою на постаменті у вигляді дерев’яної стільниці, перевитої рушником. Творцями цієї своєрідної візитки Полтави є народний художник України А. І.Чернощоков та скульптор

М. М.Цись.

Знайти об’єм однієї галушки та всіх галушок.
[h= 0,6, r0,15м. V1=ПR²h3,14·0,15∙0,15·0,6 =3,14∙0,02250,6=3,14∙0,0135=0,04239(м³)0,04(м³), V2=12·0,04=0,48(м³)]


В Полтаві є Монумент Слави. 27 червня 1804 року на вул. Олександріївській було закладено фундамент майбутнього монументу. Будівництво було розпочато у 1806 р. В роботах взяли участь скульптори Щедрін, Мартос, Гордєєв. Загальна вартість монументу становила понад 150 тис. карбованців.

Монумент слави було відкрито 27 червня 1811року.

Задача №4

Висота колони, яка виготовлена з цегли і одягнута чотирма чавунними кожухами становить 8,28 м, а діаметр 1,84 м. Висота півсфери, на якій знаходився бронзовий одяг з лавровим вінком у дзьобі 0,9м.

Округлимо дані до цілих та знайдемо об’єм.

[V=ПR²Н, d=1,841, r=0,921м; H=8,288м.

V=3,14·1²·8=25,1225м³.

Vкулі=4\3ПR²; R=0,9м1м.

Vкулі=4\3·3·1=4м; 1\2Vкулі³.]

Задача№5

На вул. Сінна є пам´ятник 1100 річчю Полтави. Це куля діаметром 1,5м. Знайдемо V, округливши дані до одиниць.

[Vкулі=4\3·3·1=4м]



4) Підсумок уроку. Діти отримують картку самооцінювання учня і виставляють собі оцінки за урок .
Картка самооцінювання учня


Прізвище:

Завдання

Бали

Домашнє завдання




Математичний диктант





5) Запитання до класу:

1)Чим ми займалися на уроці?

2)Що нового ви дізналися?

3)Що сподобалось?

4)Об´єми яких тіл ми сьогодні знаходили?

5)Як знайти V кулі, циліндра, паралелепіпеда?

6)Які об’єми не знаходили, повторимо формули .

6)Домашнє завдання.

Скласти запитання до кросворду.




поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Урок узагальнення та систематизації знань
Ми закінчили вивчення теми «Чотирикутники» І на наступному уроці буде проведено перевірку ваших знань І вмінь з теми. Але не тільки...

Урок геометрії в 9 класі Тема уроку : Узагальнення та систематизація...
Мета уроку навчальна: систематизувати знання учнів по даній темі, формувати вміння застосовувати вивчені означення та властивості...

Урок засвоєння нових знань
Мета уроку: повторити поняття перпендикуляра, похилої, проекції похилої на площині

Урокугеометр І ї у 7 клас І тема: Сума кутів трикутника Тип уроку: засвоєння нових знань
Очікувані результати: після уроку учні зможуть Епіграф: Геометрія – правителька всіх розумо

Уроку: Узагальнення й тематичне оцінювання за темою
...

Урок №8 Тема. Карти знань, їх призначення. Редактор карти знань
Уявіть собі, що ви отримали завдання скласти план роботи на тиждень, з чого ви будете розпочинати, який вигляд буде мати цей план,...

Нашого уроку:,, Математика та мистецтво”. Це останній урок з алгебри...
Мета уроку. Виховувати загальнолюдські цінності: національну свідомість, повагу до національної культури України, уявлення про математику...

І сем. 2 години на тиждень 32 год., ІІ сем. 2 години на тиждень. – 38 год., всього 70 год
Узагальнення І систематизація знань, умінь та навичок навчального матеріалу за курс 8 класу з теми: «Чотирикутники»

Навчальні програми (витяги з робочих навчальних програм предметів,...
Мета І завдання курсу – повторення, узагальнення та систематизація знань, передбачених шкільною програмою з української мови; теоретичний...

Методичні рекомендації щодо проведення Дня Знань І Першого уроку в 2009-2010 навчальному році
Ки уроків на допомогу педагогічним працівникам навчальних закладів для проведення Першого уроку І подальшої роботи у напрямку формування...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




geo.ocvita.com.ua
Головна сторінка